Szybki kontakt: +48 12 357 20 02

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Często zadawane pytania

 

Dlaczego sprzedaż jest tylko po podaniu NIP?

ERP Optima to program , który rejestruje się na firmę, nie osobę prywatną 

 

Czy mogę być obsługiwany przez dodatkowego partnera Comarch?

Nie możesz 

 

Czy mogę kupić Optimę jeżeli już posiadam oprogramowanie?

Tak, możesz kupić nowe moduły. Nie możesz kupić tylko pakietów startowych dla firm

 

Jak zmienić partnera Comarch?

Należy wypełnić formularz który znajduje się w poniższym linku.

Wypełniony formularz przesłać skanem  na adres malgorzata.kolec@futuriti.pl

Formularz zmiany obsługującego Partnera

  

W jakim terminie dostane program ?

Od momentu zaksięgowania wpłaty maksymalnie do 3 dni roboczych 

 

Czy mogę kupić kilka pakietów startowych?

Niestety nie możesz , do 1 numeru NIP tylko jeden pakiet startowy 

 

Co się stanie jeżeli już posiadam program Comarch a zamówiłem pakiet startowy?

Jeśli już posiadasz pakiet startowy niestety nie możesz kupić drugiego. Zwrócimy Ci koszty zamówionego pakietu 

 

Mam już program optima u innego partnera niż Futuriti, czy mogę kupić program nie zmieniając partnera?

Niestety nie możesz.

Dopiero zmieniając partnera na Futuriti będzie to możliwe.

Formularz zmiany Partnera

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl